Alla inlägg under juni 2011

Av Mia - 13 juni 2011 22:55

Sommaren rusar fram med stormsteg, äntligen!

 

Svårt att föreställa sig att det bara är 5 veckor sedan vi gick i Vitabergsparken och det knappt hade kommit något gräs...



 

...och att det bara var 4 veckor sedan jag plockade maskrosor att koka sirap av! Nu är de överblommade och slut för länge sedan!



 

Påsken var sen i år, samma sak med Kristi Himmelsfärd. Det är tur, annars hade tiden fram till semester känts olidligt långt just nu! Men nu känns det i stället helt ok!  


Nyss ringde sönerna och berättade att de vunnit en jättechokladkaka i chokladhjulet på Liseberg, vilken lycka! Själv har jag pysslat i trädgården och bara kopplat av! Ljuvligt med lite sinnesro efter många hektiska veckor med mycket att göra och mycket att plugga. I helgen har jag sista skolhelgen...sedan har jag lediga helger och om några veckor har jag semester, kan det bli bättre?!  :-)


Skulle så gärna vilja visa en bild på mina fina kamomillplantor som växer så det knakar i varsina gräskrukor ute i trädgården men min kamera-data-kabel är på vift så jag kan inte ladda över några nya bilder. Den som väntar på något gott...


Må så gott!






Skapa flashcards