Alla inlägg den 14 september 2009

Av Mia - 14 september 2009 21:42

  

Har jobbat för första gången efter en vecka med sjukdom och vabb. Herregud vad det är enkelt att jobba, bara att tänka på sig själv. Jag kan fika när jag vill, äta vad jag vill och har bara mig själv att ta hand om :-) Men så får jag lite abstinens av att inte ha killarna i närheten så ett samtal hem till dem och maken känns härligt.


I morse lämnade jag två sovande blonda killar med sommarlovslångt hår och ikväll kom jag hem till två kortklippta och grönhåriga killar, kul att de ärvt min experimentgen! Imorrn får de visa upp sina nya frisyrer för sina vänner.


Ska på konferens till ett slott. Där det spökar. Möten och dagsvistelsen ser jag fram emot, dock inte nattbiten, tänk om spökdamen tar fel på rum... Jag har hört att hon gärna hemsöker vissa rum och gärna män så eftersom jag inte har ett av de speciella rummen eller är man så borde jag kunna koppla av.


Jag har köpt ett så vackert blått garn på en antikaffär. Vet inte vad jag ska göra av det. Det är av ull och verkar vara handgjort, för det skiftar i tjocklek och det har en så vacker djupblå/petrolblå färg. Virkade ihop smådelar häromdagen och håller på att göra en brosch av dem, lägger upp bilden när den är klar. Sen får jag väl virka till en kant på en färdigköpt mössa eller något annat där det syns! Det förtjänar ett bättre öde än att ligga i en gammal skokartong.


Ha en trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards