Alla inlägg den 22 september 2009

Av Mia - 22 september 2009 16:10

På vägen hem ska jag köpa med lite mat till maken, mig och mamma som kommer på besök. Det ska bli trevligt! Killarna har kompisar hemma och maken ska steka pannkakor åt dem til middag.


Det märks att hösten är här, vissa mornar blir händerna alldeles rosiga av kylan under cykelturen till tunnelbanan! Snart blir det fina miljöer för att fota höstbilder. Har en favoritbild på äldsta sonen när han gömde sig i en lövhög för ett par år sedan. Ska försöka få en repris på den bilden nu när han är lite äldre.


En efter en har trillat av pinn i konstiga förkylningar på jobbet. Så ikväll blir det citron och te i hopp om att skrämma eventuell förkylning på flykt  :)


Igår kom jag på en ny marmelad av fläderblom och äpple och på slutet hällde jag i lite päronkonjak. Den var jättegod varm, jag ska prova hur den smakar kall. Den kommer att bli god till lite ost och kex!

Ovido - Quiz & Flashcards